بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
اهمیت آموزش کاربری نرم افزار

آموزش کاربری یک نرم افزار در استفاده مؤثر از آن بسیار حیاتی است. در ادامه به چند دلیل اصلی برای این اهمیت اشاره می‌کنم:

  1. یادگیری مستمر: با توجه به پیشرفت‌های مستمر در فناوری، آموزش‌های به‌روز نقش مهمی در اطمینان از یادگیری مادام‌العمر و ارتقاء دانش فنی کاربران دارند.

  2. ایجاد استانداردها: آموزش می‌تواند در ایجاد رویه‌ها و استانداردهای سازمانی کمک کند، به طوری که کلیه کاربران با دنبال کردن همان دستورالعمل‌ها به یکپارچگی کار می‌پردازند.

  3. تعامل و همکاری: زمانی که کاربران به خوبی از نرم افزار مورد استفاده در جریان باشند، توانایی‌های تعامل و همکاری بهتر میان کارکنان تقویت می‌شود. این همکاری اغلب منجر به کشف راه‌حل‌های خلاقانه و نوآورانه در حل مسائل می‌گردد.

  4. پشتیبانی کاهش یافته: وقتی کاربران به خوبی آموزش داده می‌شوند، به تعداد کمتری پشتیبانی نیاز دارند، که این امر هزینه‌های مرتبط با بخش پشتیبانی نرم افزار را کاهش می‌دهد.

  5. انگیزش کاربران: کاربران آموزش دیده اغلب احساس انگیزه و رضایت بیشتری در کار خود دارند، زیرا آنها قادر به استفاده مؤثر از ابزارهایی هستند که به آنها ارائه شده است.

  6. انطباق با مقررات: در بعضی صنایع، اطمینان از اینکه کاربران آموزش‌های لازم را دیده‌اند و قادر به رعایت استانداردها و مقررات هستند، حیاتی است و آموزش می‌تواند از بروز مشکلات قانونی جلوگیری کند.

  7. تجربه مشتری بهتر: وقتی کارکنان توانایی کامل استفاده از نرم‌افزارها را دارند، توانایی ارائه خدمات بهتر به مشتریان نیز ارتقاء می‌یابد که این مسئله به طور مستقیم بر رضایت مشتری تأثیر می‌گذارد.

  8. توسعه حرفه‌ای: آموزش نرم افزاری فرصت‌هایی برای رشد شغلی فرد فراهم می‌کند، به‌ویژه وقتی آن دانش و مهارت‌ها به ارتقاء شغلی یا فرصت‌های شغلی جدید منجر شود.

در مجموع، آموزش مؤثر نرم افزاری به معنای به حداکثر رساندن سرمایه‌گذاری در فناوری، بهبود عملکرد سازمانی، و ایجاد محیط کاری که در آن کارکنان احساس توانمندی و رضایت دارند، است.

قسمت اول - تعاریف عمومی
در این ویدئو نحوه ورود و تعریف اطلاعات عمومی نرم افزار توضیح داده خواهد شد. تعارف عمومی نرم افزار اطلاعات پایه ای هستند که در سایر بخش های نرم افزار اعم از آموزشی و مالی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند و ایجاد درست این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هرچه بهتر از امکانات سایر بخش ها استفاده نمایید.

 
قسمت دوم - مدیریت آموزش و ثبت نام
در این ویدئو مراحل لازم برای ثبت نام یک دانشپذیر در یک کلاس شامل، تشکیل پرونده، نحوه ایجاد کلاس روی دوره مورد نظر با خصوصیاتی شامل نوع برگزاری، زمان برگزاری، تخصیص استاد با درنظر گرفتن نوع تسویه و مبلغ آموزانه استاد (جلسه ای، ساعتی و یا حتی درصدی)، تاریخ های شروع، پایان، میان ترم و آزمون، شهریه دوره (شهریه کلی و جلسه ای) و ... خواهد بود. همچنین روند پیش ثبت نام، ثبت نام، شرکت در آزمون های آزاد، حضور و غیاب، توضیحات آموزشی جلسات، برنامه کلاسی و ... از دیگر نکات آموزش داده شده در این ویدئو خواهد بود.

قسمت سوم - فروشگاه
در این ویدئو نحوه کار با بخش فروشگاه به منظور ثبت فاکتورهای خرید، پیش فاکتور فروش، فروش و حواله مصرف و همچنین امکاناتی چون گردش و آمار موجودی کالاها آموزش داده شده. لازم بذکر است که نحوه صدور فاکتورهای خدمات نیز در این بخش آموزش داه شده.

قسمت چهارم - آزمون ها و نمرات
در این ویدئو مراحل تعریف آزمون های مختلف و ریز نمرات هر آزمون با شرایط و جزئیات درنظر گرفته برای آنها (شامل نمرات نهایی، سقف نمرات، فرمول محاسبه ریز نمرات، شروط قبولی و ...) و همچنین ثبت نمرات آزمونها برای هر دوره و نفرات شرکت کننده آموزش داده خواهد شد. همچنین روند صدور کارنامه، گواهینامه و ثبت نمرات آزمون های آزاد نیز آموزش داده خواهد شد.

قسمت پنجم - حسابداری و مالی
در این ویدئو مراحل ثبت انواع دریافت و پرداخت (درآمد و هزینه) شامل درآمدهایی مانند شهریه، پیش ثبت نام، دریافت های آزمون های آزاد و ... و همچنین ثبت انواع هزینه مانند مبالغ عودتی شهریه، پرداختی اساتید و پرسنل، هزینه های جاری و ... در قالب مراکز هزینه و درآمدی در صندوق ها و حساب های بانکی مختلف تعریف شده در تعاریف عمومی، آموزش داده خواهد شد. لازم بذکر است که بخش مالی شاهوار به دو قسمت حسابداری پایه (خزانه) و سیستم حسابداری کدینگ تقسیم شده که در این بخش به آموزش بخش حسابداری پایه (در اصطلاح خزانه) خواهیم پرداخت.

قسمت ششم - گزارشگیری
بی شک یکی از مهمترین بخش های هر سیستم اطلاعاتی، گزارشگیری براساس اطلاعاتی است که در بخش های مختلف نرم افزار وارد شده تا بتوان براساس این خروجی ها و گزارشات، تحلیل درستی از اطلاعات و به دنبال آن تصمیمات بجایی داشته باشیم. نرم افزار شاهوار با داشتن گزارشات متنوع آموزشی و مالی و همچنین فروشگاهی و ... این امکان را برای شما فراهم می آورد تا تحلیل درست و دقیقی از اطلاعات وارد شده در نرم افزار را داشته باشید. در این ویدئو به نحوه کارکرد با بخش گزارشات نرم افزار شاهوار آموزش داده خواهد شد.

قسمت هفتم - سطوح دسترسی
یکی از مهمترین پارامترهای امنیتی سیستم های اطلاعاتی، تنظیم سطوح دسترسی کاربران به اطلاعات و بخش های مختلف نرم افزار می باشد که بتوان از نشر و افشای اطلاعات جلوگیری کرد و همچنین بتوان ساختاری طبقه بندی شده برای دسترسی به اطلاعات را فراهم آورد. نرم افزار شاهوار نیز با رعایت تمامی جزئیات و موارد امنیتی امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت و متنوع را برای شما فراهم می سازد که در این ویدئو آموزش داده خواهد شد.

قسمت هشتم - نسخه پشتیبان
اهمیت داشتن اطلاعات در دنیای امروز به حدی از خود رسیده که از آن به عنوان عصر اقتصاد اطلاعات یاد می شود و هر سازمان و موسسه ای که دسترسی به اطلاعات بیشتری داشته باشد مطمئنا از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود اما در کنار داشتن اطلاعات، نگهداری از این اطلاعات نیز در یک بستر مطمئن و امن از نکات حیاتی امنیتی می باشد که در هر سیستمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل در نرم افزار شاهوار نیز این امکان فراهم آمده تا برای اطمینان از نگهداری اطلاعات، در هر لحظه بتوان اقدام به ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعات نرم افزار نمود و به دنبال آن درصورت بروز مشکل و ایجاد خطا در اطلاعات، بتوان به اطلاعات نسخه های قبلی دسترسی پیدا کرد.

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید