بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس

 

ما ابتدا خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات می دانیم


خریدار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات شرکت شاهوار به دقت ملاحظه فرمایید.

لازم میدانیم به اطلاع شما خریدار گرامی برسانیم که شرکت شاهوار یک مجموعه و شخصیت حقوقی ثبت شده است. از این رو شما با خرید محصولات شرکت شاهوار قوانین استفاده از محصولات این مجموعه را قبول نموده اید.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که جهت استفاده از هرگونه خدمات شرکت شاهوار اقدام نماید.

ماده ۱: قوانین عمومی

بند ۱-۱: توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت شاهوار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر و رعایت قانون کپی رایت است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های شرکت شاهوار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از خدممات و نرم افزارها به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

بند ۲-۱: هر گونه خرید و تسویه چند مرحله ای ، شامل تغییر مبلغ فاکتور و بروز رسانی مبلغ بواسطه تغییر قیمت کلی، نرم افزار خواهد شد و خریداری که به صورت چند مرحله ای (حداقل یکماه به بالا ) حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

بند ۳-۱: هرگونه عدم پرداخت تعهدات مالی خریدار، منجر به متوقف شدن خدمات پشتیبانی، متوقف شدن خدمات استقرار خواهد شد و بعد از آن به مدت ۵ روز به خریدار، امکان تسویه حساب نهایی داده خواهد شد. در صورت عدم پرداخت، امور حقوقی و قراردادها و شرکت شاهوار، امکان تسویه حساب قانونی را برای خود محفوظ میداند و خریدار حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نماید.

بند ۴-۱:‌ هر گونه وجوه نقد و چک های پرداختی خریدار، در قالب خرید لایسنس نرم افزار، خدمات استقرار، خدمات پشتیبانی و خدمات سفارشی سازی، می بایست بدون هر گونه خط خوردگی باشد، از بانک های خصوصی و دولتی و از حساب شخصی یا شرکتی خریدار باشد. هر گونه خرج کردن چک برای خرید لایسنس و خدمات منوط به امضای تضمینی شرکت یا خریدار است. ارسال و پذیرش هر گونه اوراق و اسناد اعتباری بجای چک بانکی (شامل حواله قرض الحسنه، سفته و.. ) موجب متوقف شدن خدمات خواهد شد.

بند ۵-۱: خریدار، تنها لایسنس نرم افزار را همراه با خدمات پس از فروش از تاریخ خرید دریافت و خرید می نماید و این مجموعه هیچ مسئولیتی در خصوص استقرار نرم افزار، راه اندازی سرور، تهیه هاست و سرور بر عهده نخواهد داشت و هیچگونه خسارتی در این خصوص بر عهده شرکت شاهوار نخواهد بود.

ماده ۲: قوانین پشتیبانی محصولات

بند ۱-۲: محصولات ارائه شده در شرکت شاهوار همگی به صورت اختصاصی تولید شده و هیچ کدام کپی شده نمیباشند و همچنین محصولات تولید شده در شرکت شاهوار حداقل بیش از ۵ بار توسط واحد فنی تست شده و بدون مشکل ارائه میشود و در صورت بروز مشکل و یا گزارش مشکل در اسرع وقت بروز رسانی ارائه میشود. و به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

بند ۲-۲: خریداران گرامی پشتیبانی رایگان محصولات شرکت شاهوار متعاقباً در فاکتور فروش ذکر خواهد شد و در صورت عدم ذکر در فاکتور ارایه شده سامانه my.shahvarims.com فقط به مدت ۷ روز از تاریخ خرید انجام میگردد. بعد از آن تاریخ به درخواست های پشتیبانی با اخذ هزینه پشتیبانی پاسخگویی خواهد شد. همچنین پشتیبانی رایگان یعنی راهنمایی و توضیحات لازم در رابطه با امکانات نرم افزار جهت استفاده خریدار از محصول خریداری شده میباشد. سایر پشتیبانی های مدت دار نیز شامل این چرخه خواهند شد. لازم به ذکر است حداقل زمان پاسخگویی آنلاین، ۴۸ ساعت بوده و در صورت وجود اختلال در نرم افزار، موضوع به صورت کامل بررسی و نسخه رفع کننده ایراد، ارایه خواهد شد. این زمان نیز متعاقباً توسط شرکت شاهوار و کارشناس بخش مربوطه اعلام میگردد.

بند ۳-۲: شرکت شاهوار متعهد میباشد محصولات ارائه شده طی بسته بندی و پکیج های ارایه شده ارایه نماید. بدیهی است تهیه و یا سفارشی سازی محصول، شامل هزینه خواهد بود و هیچ گونه امکان سفارشی سازی به خواسته خریدار، به صورت رایگان انجام نخواهد شد.

بند ۴-۲: شرکت شاهوار موظف به آموزش و یا مدیریت امور کسب و کار و حسابداری شما نمیباشد. و به درخواست های آموزشی خارج از تعهد شاهوار به هیچ عنوان پاسخگویی نمیشود. به درخواست های پشتیبانی که به غیر از سامانه پشتیبانی (shahvarims.ir) ارسال شود از جمله تماس های تلفنی و یا ایمیل شرکت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بند ۵-۲: هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید لایسنس محصول ارائه شده از طرف شرکت شاهوار میباشد که با عنوان نرم افزار مدیریت آموزشگاه شاهوار نامیده ومیشود و هیچ ربطی به خدمات پشتیبانی شرکت نداشته و شرکت هیچ تعهدی از بابت پشتیبانی رایگان پس از یک سال ندارد و در صورت لزوم و بررسی مسئولین فنی جهت ارائه خدمات خاص هزینه اخذ خواهد شد. مگر اینکه در فاکتور ارایه شده، خدمات پشتیبانی (نه آموزش) رایگان ذکر شده باشد.

بند ۶-۲: به خریدارانی که کپی رایت شرکت شاهوار را از محصولات تحت وب حذف نمایند به هیچ عنوان خدمات پشتیبانی ارائه نمیشود و به بلک لیست شرکت افزوده خواهند شد. خریدار میتواند با پرداخت هزینه کپی رایت و خرید لایسنس درخواست تغییر کپی رایت محصول را ارسال نماید. شایان ذکر است هرگونه تغییر در کدهای کپی رایت و یا حذف باعث اختلال و مشکلات در قالب از جمله از کار افتادن اکثر امکانات قالب میشود.مطابق قوانین شرکت شاهوار هزینه حذف نام و لینک شرکت شاهوار 2 برابر قیمت محصول خریداری شده است.

بند ۷-۲: حداقل زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری میباشد. و به درخواست های خارج از ساعات کاری و روز های کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد. ساعات پاسخگویی و کاری واحد پشتیبانی روزهای غیر تعطیل شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه ها 9 الی ۱۲ میباشد.

بند ۸-۲: کلیه خریداران محترم، و واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد. از این رو به درخواست های پشتیبانی که حاوی توهین ، دستور ، تمسخر ، بی ربط با موضوع ، آموزش باشد و یا با حروف فینگلیش ارسال شود به هیچ وجه پاسخگو نبوده و تیکت مربوطه در حالت بسته شده قرار خواهد گرفت.

بند ۹-۲: هرگونه درخواست مبنی بر تغییرات نرم افزار از حالتی که شاهوار آن را ارائه نموده جزو خدمات سفارشی سازی محسوب شده و این موارد بعد از بررسی و تایید واحد فنی مبنی بر امکان بود و یا نبودن تغییرات درخواستی با اخذ هزینه و زمان کاری لازم امکان پذیر میباشد.

بند ۱۰-۲:‌ هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناساز گاری قالب با هاست مشتری ، آپدیت سرور ، دست کاری کد ها و فایل های محصول از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد و لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.

ماده ۳: حق کپی رایت و خرید لایسنس:

بند ۱-۳: همه محصولات شرکت شاهوار از مرحله نخست طراحی گرافیک تا اجرا و تبدیل به محصول ویندوز و تحت وب شاهوار به صورت اختصاصی بوده و ایده و راهکار ارایه آن برای شرکت شاهوار محفوظ میباشد . طبق قوانین رعایت حقوق مو‌ٔلفین جمهوری اسلامی ایران حق شکایت و پیگیری از متخلفین را دارد.

بند ۲-۳: محصولات شرکت شاهوار حاوی کپی رایت شرکت و لوگوی شاهوار در قسمت بالایی و پانوشت است. هرگونه حذف ، دست کاری و ویرایش کپی رایت و لایسنس شرکت شاهوار از جانب خریداران طبق قوانین شرکت مجرم شناخته شده و به لیست سیاه شرکت افزوده خواهد شد. بر اساس مصوبه مندرج در این قوانین از ارائه هرگونه خدمات پشتیبانی معذور بوده و از دریافت نسخه های آپدیت و بروز محصول محروم خواهد بود. همچنین شرکت شاهوار امکان احقاق حقوق حقه خود از متخلفین را برای خود محفوظ میداند .

تبصره ۱-۳: طبق قواین شرکت خریدارانی که میخواهند لایسنس شرکت شاهوار از فوتر محصول حذف گردد میتوانند با خرید و پرداخت هزینه کپی رایت و دریافت کد لایسنس اقدام به غیر فعال نمودن نام شرکت شاهوار از فوتر قالب نمایند.لازم به توضیح است برا اساس قوانین داخلی مجموعه هزینه لایسنس 2 برابر قیمت محصول میباشد و قابل ذکر هست هیچ گونه تخفیفی در این زمینه به خریداران ارائه نمیشود.

بند ۳-۳: هرگونه فروش محصولات شرکت شاهوار به غیر نمایندگی های مجاز فروش شرکت شاهوار غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی از طرف این گروه را در پی خواهد داشت، همچنین به خریداران از این مجموعه ها به هیچ وجه خدمات پشتیبانی و بروز رسانی های ارائه نمیگردد.

ماده ۴: محدودیت استفاده

بند ۱-۴: با توجه به قوانین شرکت نرم افزار تحت ویندوز مدیریت آموزشگاه شاهوار اجازه نصب بر روی نامحدود رایانه تحت شبکه داخلی را دارد و .

بند 2-۴: با توجه به قوانین شرکت نسخه تحت وب خریداری شده شاهوار اجازه نصب بر روی یک دامنه مجزا را دارد و در صورت تغییر دامنه قبلی بنا به شرایط خاص، قفل دامنه قابل تغییر است که این اقدام با حذف لایسنس از نسخه قبلی قابل انجام خواهد بود. همچنین بعد از آن جهت استفاده از شاهوار بروی دامنه جدید میبایست مجدد اقدام به خرید محصول و یا خرید کد فعالسازی جدید نمایید.

ماده ۵:‌ نحوه محاسبه هزینه ها

بند ۱-۵: شرکت شاهوار یک مجموعه تولید نرم افزار میباشد. و تعهدی بر آموزش خارج از تعهد، ارائه خدمات سفارشی ، طراحی سایت ، طراحی افزونه و غیره ندارد و تمامی هزینه ها به صورت خصوصی و شخصی اداره و تامین میشود. ولی بر اساس تصمیمات مدیریتی در صورت امکان خدمات سفارشی سازی و بخش های نرم افزار انجام میگردد. هزینه های پرسنل و نیروی فنی تخصصی بر مبنای انجام کار بر روی پروژه مربوطه براساس هر ساعت کاری و درجه بندی نوع یک ، نوع دو و نوع سه محاسبه و اخذ میگردد. این زمان توسط واحد فنی شرکت شاهوار محاسبه و اعلام میگردد.

ماده ۶: سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

بند ۱-۶:‌شرکت شاهوار به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات ما استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.شرکت شاهوار متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از شاهوار را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از محصولات این مجموعه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

بند ۲-۶: همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات شرکت شاهوار، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط شرکت شاهوار جزئی از اموال این مجموعه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شرکت شاهوار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این مجموعه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط شرکت شاهوار و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار این مجموعه است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت شرکت شاهوار و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای شرکت شاهوار محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات شرکت شاهوار، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

بند ۳-۶: تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این شرکت یعنیshahvarims.com و shahvarims.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ماده ۷: ثبت و پردازش سفارش

بند ۱-۷:‌ روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌ها در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شرکت شاهوار به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. کلیه مراحل سفارش از طریق سامانه shahvarims.ir و my.shahvarims.com انجام خواهد شد.

بند 2-۷:‌ شرکت شاهوار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی، برای شرکت شاهوار محفوظ است.

بند 3-۷: در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت شرکت شاهوار، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شرکت شاهوار محفوظ است. همچنین شرکت شاهوار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سامانه مدیریت مشتریان می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .

ماده ۸: نمایندگی

بند ۱-۸: شرکت شاهوار در چندین استان کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش دارد و برخی از محصولات توسط ایشان ارائه می شود ، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی شاهوار پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مجموعه شاهوار اطلاع دهید.

تاریخ آخرین ویرایش: 98/04/03

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید